Escolta’m


Nana – Manuel de Falla
Danses populars rumanes – Béla Bartók

El Paño Moruno – Manuel de Falla
Asturiana – Manuel de Falla

Rapsodie – Claude Debussy
Chant du ménestrel – Aleksandr Glazunov

The garden of love – JacobTV
Parable XI – Vincent Persichetti

NATURSTUDIUM (b) – Luis Tabuenca
Portrait – Jaques Wildberger

Composició

Escena I – Ana Parejo
Mamá (Casa) – Ana Parejo
Escena I [TEASER] – Ana Parejo
Iaia (Casa) – Ana Parejo

Premsa


“El contrast no pot ser més gran quan Ana Parejo Belando deixa el saxo alt per seguir brillant com a soprano. En un obrir i tancar d’ulls, el públic es transporta al segle XV, ple Renaixement, amb la cançó “Ay triste que vengo” de Juan de la Encina (1468-1529), que l’artista interpreta amb un so de campana.

Amb una cançó de l’Edat Mitjana, “El baxel está en la playa”, d’autor desconegut, musicada per Gabriel Bataille (1575-1630), la cantant i els seus companys es fiquen definitivament el públic a la butxaca. És la prova que la música no té data de caducitat, sobretot quan, com en aquesta cançó, tracta d’amor.”

PART DE LA CRÍTICA DE CHRISTINA BURGHAGEN PER A LA REVISTA “BERNER OBERLÄNDER” DEL CONCERT REALITZAT JUNT AL QUATUOR AMAPOLA AL SWISS CHAMBER MUSIC FESTIVAL, FRUTIGEN EL 14 DE SEPTEMBRE, 2023

“Parejo va interpretar el Chant du Ménestrel de Glazunov, originàriament pensada per violoncel i orquestra, arranjada a saxo i piano per la mateixa premiada, i la Rapsodia per a saxo i orquestra de Debussy, adaptada a saxo i piano. La primera és una obra deliciosa, trista i cinemàtica, perfecta per un dia ennuvolat i fosc com el de dimarts, la segona és trepidant, plena d’energia i contrastos. La saxofonista va demostrar un gran domini de l’instrument i a l’hora d’adaptar-lo als volums i la sonoritat del piano amb un excel·lent fraseig.”

PART DE LA CRÍTICA DE PAU REQUENA PER A LA REVISTA “NÚVOL” DEL CONCERT REALITZAT EN LA SALA 4 DE L’AUDITORI DE BARCELONA EL 20 D’OCTUBRE, 2020.

“Parejo va tenir la seva oportunitat de brillar més tard, lliurant un captivador i llarg sol, ple d’aleteig, que va culminar en una seqüència increïble interpretada en un bol d’aigua, produint una sèrie deliciosa i estranyament commovedora de bombolles sonorament inescrutables.”

PART DE LA CRÍTICA DE S. CUMMINGS EN LA REVISTA “5:4” SOBRE L’ESTRENA DE L’ÒPERA CONTEMPORÀNIA HOR DE LUIS TABUENCA AL FÒRUM WALLIS (SUÏSSA). QUE VA TENIR LLOC DEL 6 AL 10 DE JUNY, 2019.


Ponència: “Comunicación, conexión y emoción”


“Comunicació, connexió i emoció” és el títol de la meva ponència per a les Jornades ab sentits celebrades entre el 4 i el 6 de novembre a l’ESMUC, Barcelona.

Podeu veure el vídeo complet fent clic a la foto.